statusrapport

Klockan är strax några minuter över lunch, och hittills idag har jag;

- Väckts brutalt av en trött M som gick och la sig klockan alldeles för sent.
- Morgonmotionerat* (aka cykla till jobbet jättejättejättefort)
- Blivit manhandlad av en stoor arg kvinna på apoteket som försökte tränga sig i kön.
- Spillt thé.
- Nästan ramlat i en trappa.

Men oroa er inte, jag mår jättebra och är på bra humör. Det här är liksom lite av min grej.
...det och att trumma überfort med foten.


* Jag räknar allt som gör mig andfådd som motion just nu.


Kommentarer
Postat av: Staralias

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback