Merry X-mas!

Fullt ös inför julen, därav den dåliga uppdateringen.
Har spenderat ett par dagar i flen och dammat och fejat tillsammans
med hela familjen M men nu har jag kommit hem till mami och papi för att
julmysa lite grann med dem och min släkt.

Konstigt, bara efter att ha varit ifrån kära M så saknar jag ihjäl mig..
Längtar efter dig älsk! ♥

Annars njuter jag av min ledighet och att vara med alla mina nära och kära!
Skönt att få lite långledighet och ladda upp med nya krafter till nästa år.

...imorgon kommer jultomten, hörrni! ^^,  maaaassa klappar hoppas jag på!

God Jul och Gott Nytt År till er alla!

Kommentarer
Postat av: viola

hoppas du haft en skön jul gumman. nu vill vi höra vad tomten kom med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback