julresumé, typ.

Har gått på sparlåga sedan julafton eftersom jag drog på mig en lightversion
av kräksjukan. Men lagom till att den var över så kröp en lurig liten förkylning
upp på mig, så nu snorar jag och hostar jag massor.

Men jag tänkte ändå skriva lite om vad jag fått i julklapp (om jag minns allt,
jag fick jättemånga klappar i år!)

♥ Av min älsk fick jag 3 presentkort, en ring och örhängen och en fin mössa.
♥ Av päronen fick jag (och M) en sodastream, en ny bärbar hemtlfn, en väska,
   massa hudvårdsprodukter, fårskinnstofflor... och så fick jag pengarna jag lånade av dem
   så jag kan köpa en ny TV för de pengarna istället! Såå bra! :)
♥ Sedan fick jag två väskor till, en halsbandsklocka, böcker, skönhetsprodukter,
   en tavla, en helt i glas gjord ljushållare (superfin) och biobiljetter.

Tror nog att jag fick med allt! Phiu!
Annars har min jul varit jättemysig och avkopplande med nära och kära.
Precis vad jag behövde efter att jobbat i ett nu sedan i somras.

Igår handlade jag, M och systerM lite på mellandagsrean och då hittade jag äntligen
något att ha på mig på nyårsafton! Får se om jag kan ladda upp en bild på den
fina outfiten sen, så ni får se!

Ha annars en god fortsättning på året och en riktigt mysig nyårsafton! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback