home sweet home!

Nu äntligen är vi hemma efter en händelserik helg!
I fredagskväll var jag och M på julbord på Taxinge slott tillsammans
med mina finfina sötnosar och pojkvänner hemifrån. Vi åt, åt, åt...
och så åt vi lite till. Det började spåra ur riktigt rejält när vi kom till
dessertbuffén som var helt enorm! Jag tror att jag och henriette hade
ätit lite väl för mycket innan, så lagom till desserten fick vi ett garvanfall AB.
Det sprutade tårar och kaksmulor om oss, och de andra vid vårt bord satt mest
och låtsades som att de inte kände oss ^^,
Inte vårt fel att de inte förstår bra humor ;-) Haha!

Lördagen var soft, med lite städning inför jul i flen.. och mys med hundarna
på kvällen! Vi invigde också det nya bubbelbadkaret hemma hos M's mamma
där de har totalrenoverat badrummet -it was lovely!

Och idag är det helt plötsligt tredje advent och det kommer gå i lugnets tecken!
Idag orkar jag inte göra någonting! Mysig 3:e advent till er! ♥

Kommentarer
Postat av: ette

tack för en supermysig kväll gumman.. jag lovar att tänka på dig nere i värmen :) puss älskling

Postat av: en malin

tack för den finfina kvällen! det var verkligen kul. jag hoppas verkligen att du och manne kan pressa in en visit på söder i helgen. det vore så trevligt att ha er med där. pussar!

2007-12-17 @ 06:11:40
URL: http://oljud.bloggspace.se
Postat av: Maja

Åh, vilken mysig helg det låter som om du har haft! O snart blir det mer mys - ses på fredag! puss puss

2007-12-17 @ 08:56:43
Postat av: Hallvardlinnea

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2008-10-23 @ 09:07:22
URL: http://www.enequist.dk/hallvardlinnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback