the cruise

Herrejävlar vilken kryssning det blev.
Och då menar jag herre. jävlar. !

Om vi säger såhär så var jag först på topp
...och sen minns jag inget mer...

Hört rykten om att jag halsade vodka som en tok,
stog framme vid scenen vid livebandet och var allmänt skrikig
(jag kommer bara ihåg att jag ville upp på scenen och sjunga jag med)
och sen så blev jag släpad tillbaka till hytten, inlåst.
Och vad som hände där är en helt annan historia, som förblir en helt annan historia.

Men som sagt, det är lösa rykten vi snackar om.
Vem vet vad som egentligen hände liksom?

Men jag hade skitkul. Och jag tror mest att alla andra var avundsjuka för att jag rockade bäst.
Eller hur sis? Jag blir ju aaldrig odräglig och skitfull? ;-)


Big Note To Self:
Do not fucking drink no more.
Ever.
Och radera alla bildbevis goddamn.

Kommentarer
Postat av: Rawbert

BILDBEVIS PÅ INGÅNG! Håll utkik :)

2007-08-06 @ 14:17:16
Postat av: sis

hey.. varför tror du att jag av alla människor skulel förstå? ;) me loooove you.. i helgen kör vi en "ses under bordet".. haha :) puss
Rawbert: give me some proof.. det kan vara bra att ha inför framtida utpressningar o dyl.. :)

Postat av: Mijo

Fy satan säger jag bara.. Fyyy.. Saaaatan :D

2007-08-08 @ 20:58:11
Postat av: Mijo

Best kryssning evör!

2007-08-08 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback