Tallinresan

Nu är vi back in the hood igen efter en tvådagarskryssning till Tallinn.
Jag, M och H har haft det supertrevligt och hittat på en massa skojs både ombord
och i land. Det är så synd att vi inte hade någon kamera med oss så ni också
hade kunnat få en liten inblick.

Men istället kommer en liten summering:
♥  Jag och M hade en superfin hytt med dubbelsäng, fönster och TV.
     Plus att vi hade supernära till H som bara bodde en fotlängd bort.
♥  Konstaterande 1: fastfood restauranten var i all bemärkelse fast food.
    Vi fick svettiga, micrade hamburgare med någon konstig sallad gjord på morötter och kål.
    (Ja, den valde jag fetbort.) Där var vi bara i de allra nödigaste av fallen.
♥  DJ killen aka trancelover-finska hits-mannen fick oss att stampa takten i
    Aluminium discot. Där fick man se alla möjliga saker....
♥  Konstaterande 2: Middagsbuffé tillsammans med 300 hungriga pensionärer som slog
    sig fram och skrek på varandra är en upplevelse alla borde få vara med om. Särskilt
    roligt blir det om man själv ska försöka ta sig fram till buffétbordet och få lite mat i sig.
♥   Karaokepuben var ett ställe i Fröken Js smak! Här uppträdde hon inte bara en gång,
     utan två (!) Andra sköna artister var även den estniske hårdrockaren/sångfantasten
     som skrålade fram allt från Estniska hits till Frank Sinatra (på en helt klockren finsk brytning).
♥   Minisemesterns bragdmedalj går till Fröken J som fick upp M ur sängen tidigt. 2 dagar i rad
     dessutom *drar efter andan*  ^^,

Efter en skön minisemester är vi inte alls utvilade och fräscha för vi har varit på benen alltfler
timmar äm vi sovit ^^, så nu ska jag vila upp mig lite och sen ta en dusch!

So long!

Kommentarer
Postat av: viola

men det e ju lite det som e poängen med semester, att komma hem mer sliten än innan ;)
puss!

Postat av: Emelinda

DU ÄR UTMANAD, SE MIN BLOGG :)

2007-08-23 @ 20:34:52
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Mi

Låter som om ni har haft det toppen ;-) Puss, miss you!

2007-08-24 @ 10:48:47
Postat av: Mijo

Kom och hör ännu en gång, finska hits!

2007-08-24 @ 11:20:42
Postat av: Henryfreya

I like this site. Keep it up!

2009-05-12 @ 12:14:39
URL: http://henryfreya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback