nostalgivarning

Bjuder på en liten nostalgiresa med lite kort jag kommit över. Klicka på bilderna för att förstora!


Jag och kära lena på skoldansen i nian.
Vi gjorde parodi på Britney Spears.


fina vi var...



Hello happyface.





Hemma hos kristin. Så mys.





Jag, kristin och lena uppträder inför föräldrarna i klassen.
"Gevalia, när du får oväntat besök"


Lena och jag på halloween.
Hur mycket glass har lena egentligen smällt i sig?



Här har ni dem, snyggingarna/mina vapendragare, i deras rätta look.
Nu vet ni hur dem egentligen ser ut.
Gahahahaha!


...aaah, the klädstil, the frisyrer, the makeup..

Jeeaasus Christ.

Kommentarer
Postat av: ette

fuck you.. ;) bara för att du alltid varit söt.. jag har inte alltid varit så fin .. men va fan.. jag älskar dig iaf.. (fast jag är full).. haha ;)

Postat av: ette

okej, jag vart lite fuill igår.. men jag är fortfarande lika förnärmad över bilderna, haha! puss darling

2007-08-11 @ 11:42:18
URL: http://henriettep.blogspot.com
Postat av: Rawbert

Haha skoj bilder :D Längesen jag såg din gamla lugg janne ;) Alltid lika nostalgiskt att se hur man såg ut förr, får än att tänka på the good ol' days

2007-08-13 @ 14:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback