längtan

Oh vad jag längtar hem till Örebro...
Har precis fått besked av vår bovärd att det är ok att måla om vardagsrummet/sovalkoven!!
*glädjeskutt* Så, så fort vi bara kan ska vi ta och måla om! Det kommer bli urfint tillsammans
med allt nytt vi ska handla på IKEA (se nedan).

Sen längtar jag till att få börja på ÖBO. Kommer inleda med 10 veckors praktik och
jag ska verkligen ge allt mitt bästa (som jag brukar) för att visa vad jag kan bidra med.
Och om det går vägen, och de tycker om de jag gör, så kanske jag kan få vara kvar i ett år!
Det är verkligen min dröm så jag håller alla mina tummar och tår för att de ska tycka om mig!

Och så längtar jag tills imorgon då det bär av till Tallin! En tvådagarskryssning tillsammans med
M och H. Det kommer bli såå nice ^^,


...och slutligen, just precis i detta ögonblick, så längtar jag efter en kycklingsallad fårn Venezia...
Om bara Ms mamma kom hem någon gång så vi kan åka och handla det..
*frökens mage kurrar ända hem till örebro*

Kommentarer
Postat av: Mojje

Hahha, här ska det inte grillas någonting!!!!! ;-) Men roligt är det när du säger så. Det verkar somomdu fick vänta på den där salladen eftersom jag ringde nyss (ca 20.00) och hon inte hade kommit hem ännu. Stackare!! Förstår att du längtar hem nu, jag kommer snart o hälsar på! Ha superkul på kryssningen! Love ya! puss

2007-08-20 @ 20:08:11
Postat av: Emelinda

Sååå nuuu finns bild på nya frillan ;) Inte bästa bilderna, men iaf.

Postat av: viola

gotland var toppen, jätteskönt att komma iväg, även om vi inte kom hem utvilade direkt...
hoppas ni får en skön resa!
puss!!

2007-08-21 @ 10:47:44
URL: http://violis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback