kändisar

Befann mig en stund på centralen idag i hufvudstaden och som den kändistokige
freak som jag bekant är så spanade jag in några favoritkändisar. Lyssna bara...:

1.
Bea Szenfeldt - Sveriges bästa designer, enligt moi. Snygg var hon också.
2. Designerduon Simon och Thomas. Ni vet dem som designar hem hos folk och
så har Simon en liten söt hund. De spelade in ett program på centralen.
(Jag stannade inte kvar en extra stund för att kanske skymta med i programmet. Inte alls.)
3. Wille Craaford. Bajare, says it all.
4. Johan Glans med någon random tjej. Man kan verkligen inte ta honom seriöst ens när man
ser honom civil på en tågstation, så rolig är han.

Och sen så såg jag han Martin "Du är så yeah yeah wow wow" Svensson. Som var ihop med Dilba, ni vet.
Men han är ju ingen direkt favvo så han får ingen listplats, tyvärr ^^,

Kommentarer
Postat av: Gustavtilde

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback