IKEA

Det bidde IKEA igår med mami. Och här är några saker som ska inhandlas under hösten:
(Klicka för större bilder!)


Vit byrå som skall stå i garderoben, den jag har nu är överfull
så denna rymmer mycket mer. 545:- är överkomligt dessutom.





Matchande fåtölj till vår soffa är efterlängtad. Vår nuvarande fåtölj
har jag tröttnat på sedan lääänge.





Skoställ i ek. Mucho snyggare än de vi har nu!






Heltäckande rullgardin till våra stoora fönster. Alla våra persienner är
kaputt så det ska bli skönt att kunna få mörkt när man sover.





Stor, rund tavla att sätta bakom soffan. Jag blev förälskad på första ögonkastet.






Så snart vi kommer tillbaka till pennybridge så ska vi börja ta itu med detta. Vi ska även
försöka övertala vår bovärd att få måla om i vardagsrummet också (då har vi fått omgjort i heela lägenheten!) så jag håller mina tummar och tår för att vi får göra det. Det kommer bli suuperfint! ♥

Kommentarer
Postat av: viola

åhh jag vill oxå shoppa massa inredning nu i höst, det är ju så himla kul!!
allt bra med dig gumman?
puss

Postat av: Michaelvilma

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-02-24 @ 09:26:04
URL: http://michaelvilma.3steps.com
Postat av: Sofia

Hejsan! vet inte om du har kvar din blogg men jag söker efter en speciell tavla och då kom jag in på din blogg, Undrar om du fortfarande har kvar den runda tavlan från ikea och om du vill sälja den till mig? :)

Mvh Sofia

2015-06-21 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback