helgen som varit

Så.
Nu har jag alltså semester, och som på beställning kom regnet.
Men det gör inte så mycket för imorgon ska det bli sol och schtek av.

I lördags samlades alla tjejer hemma hos malin i hunga. Vi åt massa kräftor,
(eller alla utom jag som bara åt en ynka liten kräfta) paj och efterrätt och massa gott.
Det snackades en massa som bara vi tjejer kan snacka om. Världssvält och såna viktiga saker, ni vet.
...Not!

Det var supertrevligt...
...tills vi skulle cykla ner till Trosa och jag var tvungen att ha en vinglig henriette på pakethållaren.
I mörkret.
I branta nerförsbackar.
Utan något typ av ljus.
Men det gick bra som vanligt med oss ^^, Vi är ju bäst!

♥ Såå mys att träffa min tjejor, i lalalove you all! ♥

Kommentarer
Postat av: Remiagnes

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback