första dagen

Nu är första dagen på praktiken hos ÖBO över och det känns jättekul att få vara igång!
Mycket att ta in såhär första dagen, men jag tycker ändå att jag har lite koll
på saker och ting även om det kommer ta tid att komma in i allt.
Känns superbra att ha så härliga, snälla och proffsiga handledare som jag kan luta mig emot
om jag känner att jag inte kan vissa saker osv. Hoppas allt  fortsätter att gå bra och jag försöker mitt bästa!

Det var dock mindre kul att cykla hem från stan på en dyngsur cykel...

...nej nu ska jag helt välförtjänt vila mig i soffan med kära M ♥

Kommentarer
Postat av: viola

vad bra att det gick bra idag gumman!

Postat av: Rawbert

gött janne att det går bra :)

2007-08-28 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback