first class

På mediepraktikkursen som jag ska gå nu i följande 10 veckor så är jag tvungen att lära
mig ett nytt program på datorn eftersom det är en distanskurs jag läser.
Programmet heter First Class och efter att jag:

1. laddat hem det helt själv utan Ms hjälp
2. listat ut hur det fungerar PLUS publicerat första uppgiften helt själv utan
    Ms hjälp

...så känner jag mig jäkligt stolt...

Jag brukar i sådana tillfällen normalt ha tålamod i cirka en sekund och sedan skrika/gråta/slita mig i håret
och sen lägga mig i en klump på marken och självdö, och kära M hjälper sedan till och förklarar hur man gör. Och så låter det alltid skitenkelt jämt. (Fast det inte är det.)

Men inte idag! Nu klarade jag mig helt själv!
*klappar mig själv på ryggen*

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad duktig du är! Är ni hemma här igen nu eller? Lust att ses på kanske söndag? Innan du börjar jobba, och innan jag kläcker barn?

Postat av: viola

bra jobbat tjejen!!!

2007-08-24 @ 16:01:46
URL: http://violis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback