digitalkamera, tack!

Oh vad jag önskar att jag hade Ms digitalkamera här nu (Patz, sluta sitta o tryck på den
hemma hos dig!). Jag vill verkligen ta kort och visa upp mina nyaste inköp som jag är
helt sjukt nöjd med!

Äntligen har jag hittat ett par skitsnygga svarta, stuprörsjeans som sitter både snyggt
och skönt! (!) Och sen en jättefin, oversize top som ser ut att vara från Monki. (Men det är den inte).
Och ett par skor, och massa från IKEA och och och.... ^^,

Men så kom jag på en brilliant idé...
Jag fyller ju år inom en ringa framtid,så vad ni bör göra är att ställa er frågan,
vad kan jag ge till Fröken J?

...jo, en digitalkamera! ^^,

Kommentarer
Postat av: Pat

Vill du ha en digitalkamera så har jag en hemma som du kan få. Jag behöver den inte ens för jag har en extra.

2007-08-30 @ 19:09:04
Postat av: jänet

Patz: Gief me :) och självklart får du pannkaka. du kan få två tillochmed.

Postat av: ette

om du köper en ipod i födelsedagspresent till mig så köper jag en digitalkamera till dig. deal?

2007-08-31 @ 00:42:41
URL: http://henriettep.blogspot.com
Postat av: M

Pat, bjuder du bort min digitalkamera till min flickvän. Tro inte att du har dips på nästa swingerfest ;) hihi

2007-08-31 @ 13:22:27
Postat av: Pat

M: En swingersfest kräver att jag har en partner så vem i helvete ska jag bjuda bort om inte en kamera? Bloggen: Vem byter en kamera mot ett ligg med mig?

2007-08-31 @ 21:45:12
Postat av: jänet

Patz: Vänta nu, skulle inte jag få kamerajävlen? ...måste jag alltså ligga med dig nu för att få den
*suckar högt*
Kan jag inte bjuda dig Manne istället? ;)

2007-09-01 @ 11:04:16
URL: http://aboutjeanette.blogg.se
Postat av: M

Det går han ju säkert med på när han får mig varannan helg iaf... hihi

2007-09-01 @ 14:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback