stop complaining

Idag är jag putt.
Kanske för att vi inte gjort något speciellt i helgen.
Eller för att min plånbok inte tillåter mig att göra något extravagant.
(Som att shoppa.) Typ.

Och så blir jag sjukt irriterad på en massa saker och massa människor.
Det verkar vara svårt för vissa personer att någon gång vara positiv, och sluta klaga!
Det är fan sjukt irriterande att alltid få höra klagomål över det ena och det andra,
när faktum är att man inte har nåt att klaga över.

Vakna upp med lite perspektiv på saker och ting.
Jisses.

Kommentarer
Postat av: Patte

Är inte ditt inlägg lite motsägelsefullt?
Du börjar med att klaga över saker och sen klagar du på andra människor, eftersom dom klagar på saker. Så egentligen klagar du ju på dig själv? :)

2007-04-02 @ 00:37:13
Postat av: jeanette

...bright patrik ;-)

Postat av: M

Patik, klagar du på att Jeanette klagar på att folk klagar? Jag klagar inte, jag bara undrar :D

2007-04-02 @ 16:19:31
Postat av: Rawbert

På tok för mycket klagande överlag tycker jag :)

2007-04-02 @ 16:52:25
Postat av: jeanette

Om ni nu klagar över att jag klagar, varför är det alltid mina klagoinlägg som får mest uppmärksamhet/kommentarer? ...ni motverkar er själva då ju...

2007-04-02 @ 19:48:12
URL: http://aboutjeanette.blogg.se
Postat av: MijoPijo

Men det var jävligt vackert väder i Stockholm idag!

2007-04-11 @ 21:33:26
Postat av: Olailive

You will be hearing from me soon. Thanks

2008-08-29 @ 10:44:28
URL: http://olailive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback