sammanfattning

Tänkte ge er en kort sammanfattning av min påsk.
Jag rangordnar händelserna efter storlek, dvs. jag bortser från att skriva om
när jag gick på toaletten senast och så.
Ni fattar.

1. M och jag var först på plats vid en stor smitningsolycka i Malmköping på
    påskafton. En ung kille blev påkörd, och föraren (som var full) smet från olycksplatsen.
    Jag och M fick hämta sjukvårdare och hjälpa till. Helt sjukt läskigt.

2. Skärtorsdagsfirande i flen på amazon. Fröken J leker fyllechaffis åt massa fulla flenare
   (läs: kompisar). Det var skojs.

3. Påskdagen firades i Stockholm med Ms släkt. Fick bland annat träffa sötaste Olle och Nomi.
    De är världens finaste och sötaste barn. Tro mig.

4. Lite innan påsk såg vi filmen 300. Jag kan säga att det är den bästa filmen jag någonsin sett.
    Kan, utan att överdriva, säga att jag skulle kunna sluta se på film, för inget kan slå denna. Shit.
    Vill inte ens börja beskriva. Så bra är den. (Okej, den här händelsen skulle nog egentligen ligga
   på topp, men den var ju innan påsk så därav den sena placeringen.)


5. Random mysiga saker som tex. gos med mina favorithundar och M förstås. Och också massa
    gos med min Maja. Du är guld värd vännen.

Hoppas ni haft en mysig påsk. ♥

Kommentarer
Postat av: Maggan

LOVE YOU!!!!

2007-04-10 @ 23:30:17
Postat av: Rawbert

du kan vara en full flenare (läs: kompis)!

tyckte också påsken var riktigt trevlig, man fick träffa le grande kompisar, svulla mat, krama familjen och ha allmänt trevligt.

nu ska jag jobba vidare, jag har ju då ett jobb... jävla nöjd med mig :) kram

2007-04-11 @ 10:46:52
Postat av: Emelinda

Eftersom jag lånade ut pengar till Fredrik och jag visste att pengarna skulle gå till narkotika. Då har jag brytit mot lagen och får böta.

Postat av: Axelzainab

Cool site ... I like it :)

2008-12-16 @ 11:47:31
URL: http://axelzainab.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback