overklighet

Tillbaka i Pennybridge nu efter två veckors frånvaro.
Penicillinet verkar bota mig så jag hoppas det är halsfluss jag har.
Väldigt skönt att äntligen slippa febern som jag haft i en vecka i streck.
Känns som jag varit i ett lätt komatillstånd ungefär.

Är dock långt ifrån glad just nu.
Vill inte gå ut med all info här för det känns för personligt.
Men kan säga så mycket att just nu så håller livet på att
slockna för en av de jag håller varmast om hjärtat i min släkt.

Kan inte förstå, det går så fort.
Känns helt overkligt att du snart inte längre ska finnas hos oss.
Vill inte.
Vill inte.
Vill inte.
Vill inte att du ska lämna.

Kommentarer
Postat av: Majjan

Jag förstår att det är jobbigt för dig nu. Men du ska veta att jag finns här för dig, always and ever.

2007-04-22 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback