opponering

Känns lite bättre idag, men är fortfarande lite avtrubbad.
Orkade iaf mig igenom opponeringen idag av vårt PM som
jag skrev förra veckan under feberruset. Det är egentligen sjukt
att jag orkade skriva så mycket så sjuk som jag var.
Opponeringen gick iaf superbra så det känns skönt.

Det är skönt att kunna skingra tankarna lite och M är verkligen
världens bästa någonsin. Han försöker muntra upp mig och
finns vid min sida, och ser direkt när det är något med mig.
All min kärlek till dig!
(Att vi har wii hemma hjälper också till)

I helgen blir det fest.
Fast no alcohol för moi, damn penicillin.

Nu hoppas jag bara på att jag kan bli lite gladare så jag kan
njuta av festen. Puss till alla ni som stöttar mig och tänker på mig.
Ni är guld värda! ♥

Kommentarer
Postat av: Rawbert

Skönt att höra att du kämpade dig igenom PM-skrivandet och klarade dig prima :) Sen gör er inte allt för bekväma med Wii! Jag har paxxat det de nästkommande 3 åren sry ^^

2007-04-24 @ 19:40:38
Postat av: Emelinda

Men då kanske vi ses på valborg, lova att höra av dig om det Örebro då!!!

Postat av: sis

vet du vad? man kan dricka fast man äter pencillin.. jag har läst läkemedelshantering, so i should know.. :) bara så du vet! men ett tips.. inga mängder bara.. i know u ;) puss hjärtat

2007-04-26 @ 11:54:25
Postat av: Albertidunn

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-07-06 @ 10:08:50
URL: http://albertidunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback