my little pony

Jag har gjort en smått chockerande upptäckt idag precis efter jag duschat.
(Nej, inget i snuskväg. För alla vars tankar for i den riktningen.)

Jag tror bestämt att jag börjar förvandlas till en häst.
Men inte vilken häst som helst, utan en my little pony.

Ja, för lyssna här:
1. Jag har ju redan nämnt mitt hästtagel till hår.

2. Några (läs: precis allllllla jag känner) har påstått att mitt smittsamma skratt kan liknas
vid häst-gnägg.

3. Min duschcreme luktar preciiiiis som mina ponys gjorde när jag var liten,
vilket resulterar i att jag ständigt går runt och utsöndrar en my little pony-lukt.
(Snacka om att jag borde va poppis bland alla småkids.)

Liknelsen är slående.

Så jag inväntar bara nästa move i min förvandling.
Vad kan det bli härnäst?
Jag kanske vaknar upp med en rosa kropp och en glittrig hjärt-tatuering på ena skinkan...
...eller så kanske det börjar växa ut silver-och-guld-slingor i det annars trassliga håret?

Jag väntar med spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback