frisörskan och jag

Har varit hos min vän frisören idag.
Alltid lika skönt och fräscht när man är nyklippt.
Jag kanske skulle valt att bli frisör ändå?

Anywho.

Varför får jag alltid så dåligt samvete när jag är hon frissan?

Ett utdrag:
coolochsnyggfrisörska: Använder du plattången varje dag? *skeptisk-blick-mot-mig*

frökenjmedvåtthåriansiktet: Eh, ja men jag använder värmeskydd hela tiden! *ler-frenetiskt-och-stolt*

coolochsnyggfrisörska: .......okej......för det är väldigt slitet *ännu-mer-skeptisk-blick-mot-mig*

frökenjmedvåtthåriansiktet: Förlåt, du kan få klippa en centimeter till. *dumma-dumma-jeanette*


Och det värsta av allt är att man tvingas sitta och stirra på sig själv i vääldigt skarpt ljus.
Och att man alltid ser ut som ett mongo.
Alltid.

Kommentarer
Postat av: sis

japp, man ser tamigfan alltid ut som ett mongo.. men inte du.. du är alltid sötast!! :) hihi.. puss på rumpan ;)

2007-04-27 @ 01:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback