svarta hålet och solen.

jag är ju lite lätt besatt av amanda & hannas program och podcasts
och en programpunkt de alltid tar upp är "solen och det svarta hålet".
solen = när du är som lyckligast
svarta hålet = när du är som svagast

så.
here goes min sol och svarta hål.

min sol:
när jag är omringad (nästan omslingrad) av människor jag älskar
och som älskar mig tillbaka. du vet när kärleken liksom går att ta på.
i skrattet, i luften, i beröringen, i minnena. då är min lycka så full
den kan bli.

mitt svarta hål:
när jag känner mig ensam i världen. jag vet inte om det har att göra med
att jag är ensambarn. men ibland kan jag känna mig så oändligt ensam.
och en bieffekt av det är att jag söker bekräftelse. men jag jobbar på det.
den ska bortbortbort!

nu får ni berätta, vad är er sol och svarta hål?

Kommentarer
Postat av: Terre!

Jag har faktiskt typ samma! Jag hade en jätte bra dag idag för allt var så bra och skolan gick bra och jag hade jätte kul med vännerna! Svarta hålet, aa jag tycker så oxå, jag växte ju upp typ ensam och nu när jag är ensam så kan det vara skönt ibland men jag hatar det, jag vet verkligen inte vad jag ska göra då!! Kramkram!

2012-05-09 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback