getting down and dirty.

de som inte känner mig brukar kunna tro att jag är lite fin i kanten.
att jag inte kan skita ner mig, eller gå osminkad och så.
och om ni bara visste hur fel det är!

här har ni bruden som...
...älskar mjukisbrallor. byter om så fort jag kommer hem.
...hänger hela dagarna i stallet och skitar ner mig som en annan bonnlurk.
senaste veckorna har jag tillexempel trampat ner hela jäkla foten
i lervälling, sprutat vatten i ansiktet när jag skulle spola av Femman,
och kletat olja från däck i fejjan.
...älskar sport och gärna snörar på sig fotbollsdojjorna och glidtacklas
i leran!

så nej, jag är inte så fin i kanten som det kanske verkar. ;)

gos med trollet i lerhagarna.


lunchfodrar i valackhagen. i motvind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback