min efterlängtade älskling!

Äntligen har jag köpt en liten dator till mig själv!
Har velat fram och tillbaka länge nu, men så impulsköpte jag
en idag när vi skulle byta kolsyrepatron på Elgiganten.

Vi gick även en sväng på IKEA där vi köpte med oss lite småsaker
som vi behövde. Dessutom  kikade vi på en byrå som vi ska köpa
lite längre fram.

Bidde visst en shoppingdag idag med! ^^


Zip-plastpåsar, isformar, röda underlägg, galgar, toalettborste,
dator och mobilt bredband.


Packard Bell, 11,6" skärm

Weeeeii, är såå nöjd! Nu kan jag äntligen ha en dator med mig när
jag är ute och far!


Kommentarer
Postat av: Anton

ooh hell yeah, Jänet! :) Jag lär ju komma förbi nån dag snart och kolla in lillen.

2009-10-26 @ 20:54:19
Postat av: jänet

du kan va "lillen", lillen.. inget tafsande här.. ;)

2009-10-26 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback