birthdaycruise!

Shit vilken seg måndag det var idag. Helsinkiresan tärde på min numera
25-åriga (tant)kropp. Men det var en riktigt lyckad och härlig kryssning.

Inte helt lätt att samordna 20 personer under en kryssning, men jag tyckte
ändå att vi höll ihop ganska bra. Och grejer skedde.. mest med a certain
nagellack, men det låter vi vara osagt här. ^^

Överraskningen när jag kom hem var också helt oväntad - jag fick en
tvättmaskin av mina bästaste föräldrar som hade varit hemma i lägenheten
och installerat den när vi var bortresta. UNDERBART! ♥

Här får ni lite smakprov på hur en födelsedagshelg i Helsinki kan gå till:


Man kan åka hiss!



Man kan äta buffé (med hatt!)


Man kan umgås med Tomas!


Man kan tro att vi kommit till Frankrike!



Man kan leka tuff med Anton (samtidigt som man äter lunch).


Man kan krama stora kyrkpelare!


Man kan hänga i korridoren om det blir trångt i hytten!


Man kan få en tvättmaskin i smyg!

Tack alla älsklingar för en jättetrevlig födelsedagsresa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga vänner du verkar ha! och snälla föräldrar! Grattis igen (skrev grattis på FB men det kan aldrig sägas för mycket)! Kram

Postat av: jänet

tack linda :)

2009-10-13 @ 11:27:06
Postat av: amila

låter skojj :) ligger helsinki i finland lr ? haha o grattis förresten

2009-10-17 @ 02:51:38
URL: http://sabotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback