dagens J

Stressad som få men vill hinna med ett litet inlägg innan jag
gräver ner mig i jobb igen. Har invigt mina nya stövlar idag och
de sitter som ett smäck! Lalalove them!



Imorse hände också en kul grej.. Jag fick ett grattiskort som hade skickats
hit till jobbet för att det hade min gamla adress på och det hade inte hittat fram.

Tack söta Kristin, det sitter på min anslagstavla nu ;)
 


Och som en bonus får ni ett kort på självaste fröken.. bara för att...
ja... jag är så självupptagen ;)


Fierce...


Kommentarer
Postat av: kristin

hallå! jag vill ha ett foto på dig posande med armmuskler och allt! :) Tur att det kom fram tillslut iaf. Jag kräver härmed ett officiellt flyttkort med din nya adress. Eniro sucks!

2009-10-14 @ 15:24:47
Postat av: Johanna

finfina boots som sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback