volontärarbete och sol? pfft!

För exakt en vecka sedan åkte min fina Majs till Tanzania för att jobba
som volontärarbetare på ett barnhem i Moshi. Hon ska vara borta precis
hela sommaren, dvs länge, länge, läänge.

Vad jag egentligen ville säga med detta inlägg är att jag inte är det minsta avis.
Inte det minsta!
Jag menar, vad ska man till Tanzania och göra de närmaste månaderna när
man kan vara här i kalla Sverige och titta på... kor? Och regn! Och hjälpa små
jeanette'ar i svår hungernöd. (Jag ska ju banta, dammit. Jag behöver stöd!)

Eh.
Nej.
Just det.

Kom hem!

Kommentarer
Postat av: Majs

Ah, vilken ara, en egen lank pa Jannes blogg :-) Jag har dock problem med sidan... sa aterstar o se om den fungerar, jag saknar dig!!!! puss

2009-06-05 @ 14:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback