Vad jag ska bli när jag blir stor

Ibland funderar jag på vad jag skulle jobba med om jag nu
inte gjorde det jag gör. Vad sa du? Om jag har gjort en lista?
Klart jag har!

1. Frisörska (Jag veet! hur stereotypt skulle det inte vara att heta Nettan och jobba som frisörska)
2. Reseledare (What can I say. Jag gillar att bli brun)
3. Lärare (Konsigt eftersom barn i skolålder är så störande)
4. Konstnär (Mina pennor och ritblock, my precioussss)
5. Sångerska (Ni vet ju redan om min galna relation till singstar...)
6. Professionell cheerleader (It's a dirty job, but somebody's gotta do it)

Så.
In case att jag mot all förmodan skulle tröttna på mitt jobb 
så vet jag iallafall att jag har en plan-b.

Kommentarer
Postat av: rawbert

Haha frisörskan Nettan gillar jag :D Så kliché men ack så härligt

2009-06-05 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback