which means...?

idag är det torsdag, vilket betyder att det är fredag imorgon,
vilket betyder att vi åker till flen för att gå på studentskiva,
vilket betyder att jag minns tillbaka till min egen student (6 år sen!),
vilket betyder att jag får ångest för hur jävla fula kläder jag hade på mig då,
vilket betyder att jag måste överkompensera med att vara skitsnygg på denna,
vilket betyder att jag måste anstränga skiten ur mig...

vilket betyder att jag börjar bli gammal.

reeeeally freaking old.


Kommentarer
Postat av: rawbert

det kommer bli kanonskoj :) du är inte så gammal jänet, jag är ju äldre :D

2009-06-04 @ 09:40:54
Postat av: jänet

ja det kommer bli superskojs. även om jag ser gammal och ful ut jämfört med alla unga snärtor som precis tagit studenten. crap.



men tack för att jag får jämföra mig med dig iaf så jag inte känner mig dödensdögammal. det värmer ;)

2009-06-04 @ 09:55:09
Postat av: ette

6 år sen?? WTF?? vad hände? gah.. ÅNGEST!! vad har jag gjort med mitt liv? paaaaanik..



hade du verkligen så fula kläder förresten? puss

2009-06-04 @ 16:19:40
Postat av: jänet

ja, sis. verkligen fula.



och ja, vad har vi gjort med våra liv? vi börjar bli OLD!

2009-06-04 @ 16:28:27
Postat av: Stuart

LOL! You wait, kiddo! You're now over half my age, and catching up fast. Just think, next year you'll be half the age of.... your boss!!!



;O)

2009-06-05 @ 07:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback