Plötsligt händer det

Grattis min finaste aggebagge och mackepacke som precis
släppte bomben att de köpt en lägenhet! Weeeeiiihhhooo!
Fan va kul, and most important: när får jag se bilder?

Något annat som är kul är att jag lunchade med en av mina
äldsta vänner från v-ljung idag. Det var hur länge som helst sen
vi sist sågs så det var svinkul att träffas.

Bra start på en finfredag som denna!

Om nu alla studenter kan vara lite tysta och sluta påminna mig
om hur gammal jag blivit vore det ännu bättre...

Kommentarer
Postat av: Agge

Taaack! Bilder får du se nästa gång vi ses! Har bara från mäklaren! Det finns uteplats o bastu mm.. Det blir najs i aug med en bastukväll!:P

Känns för jävla bra!! O nu blir vi kvar här länge länge!! Nu är det er tur!! PUSS

2009-06-06 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback