gbg in pics!


Vi bodde på Hotell Liseberg Heden. Supernära Liseberg och city.


Den obligatoriska badrumsbilden. Det var fint.


Efter en dag på Liseberg fick jag och M rediga bonnbrännor.


Men vem bryr sig om det?


Dag två innan vi begav oss ut på stan. Vi var mucho trötta. Och jag tittade på
The Doctors.



Och somnade lite.


Väl ute hittade vi en minigolfbana. Den var fin.


Men jag hittade en ännu finare bil. Den var stor och hette Dragon.


Sen hittade vi en restaurang som Mijo skulle gilla.


Min lilla älskling och jag tog en fikapaus.


Det var varmt.


Så vi letade upp en plats vid vattnet och chillade.


Sen visade jag M Poseidonstatyn. Märklig vinkel vi hamnade i. Tihi.


På hotellet igen. Manne hittade hängmattan och ville inte dela med sig.


Men då visade jag honom mina klämskador jag fick på Liseberg av en karusell,
och då fick jag prova hängmattan.

The end.

Kommentarer
Postat av: Mijo

Nästa gång jag åker ner till götet, då ska jag

till den resturangen och beställa en merlot :D

2009-06-24 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback