samtal med mijo:

Mijo babblar på om hur en jobbig telefonsäljare försöker få honom
att byta elbolag till ett mer miljövänligt alternativ and so on.
Han pushar o pushar med alla fula knep som finns i den branschen...
O alla som känner mijo vet att det finns en gräns. En GRÄNS.

Efter en stund avslutar en mycket upprörd mijo sammanfattningen med denna slutsats:

"Jag skiter i miljövänligheten.. säljaren fick mig på buttert humör.
Ska köpa lettisk el istället gjort på kol, barn och svek :D"


Typiskt mijo.. Pressa honom lite och den där östiga, hardcoresidan kommer fram.

;)

Kommentarer
Postat av: Manne

mm Mijo är pure östig hardcore... härligt Mijo. :D

2009-01-19 @ 21:44:42
Postat av: MIjo

haha! What can I say?

2009-01-19 @ 21:52:02
Postat av: Mijo

Haha, samma säljare ringde upp mig igen. Skällde ut honom den här gången

2009-01-21 @ 20:10:49
Postat av: Mijo

Haha, samma säljare ringde upp mig igen. Skällde ut honom den här gången

2009-01-21 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback