mitt livselixir... typ.

Jag är helt nerkärad i en tv-serie, Gossip Girl!
Jag skrattar, gråter, fnissar, blir arg... ja, lever mig totalt in i serien!
Har haft ett GG-maraton nu i veckan när jag varit sjuk, men håller till
min absoluta olycka på att se klart på alla avsnitt som finns att se...

Vad gör jag när det inte finns mer att se?
Väntar? Slåss? Dropkickar nån liten irriterande fjortis på stan?
Eller vad?

Ge mig mer avsnitt pronto!



(Ja, jag vet att jag inte har postat nån bild på min frilla än. Det kommer, I promise.)

Kommentarer
Postat av: Thiff

I looove Gossip Girl. Bäckerna är minst lika bra!!

Postat av: ette

sis, jag vet hur du känner! jag körde ett marathon när jag var sjuk sist. nu får jag vänta tills nästa avsnitt behagar dyka upp, såg nämligen det senaste idag. det händer grejer vill jag lova!!



miss you.. puss

2009-01-11 @ 23:09:23
URL: http://henriettep.blogspot.com
Postat av: malin

kolla in vårens mest intressanta och förmodligen också onödigaste blogg. min nya alltså.

2009-01-11 @ 23:14:35
URL: http://omenmalin.blogg.se/
Postat av: Fjanton

Förslag: Hur vore det om du kollade en serie som faktiskt är bra?! Bara för att testa liksom... Som Veronica Mars!! ;D Do it, do it!

2009-01-12 @ 17:14:00
Postat av: Patte

Nu känner jag nästan att jag måste gå in och försvara kära J här.

Jag har, efter påtryckningar från högre politiska makter, fått lov att ge serien en chans och måste lite smått erkänna att den är rätt underhållande på sina ställen. Men det beror enbart på Chuck Bass, som jag numera har som förebild.

Så J, ta och ladda hem allting så har vi ett fantastiskt diskussionsunderlag vid nästa träff.

2009-01-12 @ 17:26:43
Postat av: little miss j

patte: tack innerligast patz, det känns skönt att vi är på samma sida för en gångs skull :) och varför är jag inte förvånad att du har Chuck Bass som förebild? ;) jag ser många likheter... dock har du kanske inte lika tjock plånis.. eller?



så okej, nästa gång då är vi båda sjukt insatta och så kan vi leka Gossip Girl-rollspel? Ja? ja?! Du får vara Chuck och jag får vara Serena! leeeek

2009-01-12 @ 23:28:18
URL: http://aboutjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback