min jobbframtid.

Den här förbannade sajten: http://www.jobpredictor.com/ är fredagens nöje
minsann.

Den gör lite vetenskapliga beräkningar baserat på ens namn och avgör därigenom
vilket yrke man borde att ha framöver. Som ett plus i kanten erbjuder sajten också
ett skämt som relaterar till jobbet. Fyndigt.

Med mitt fulla namn (alla mellannamn inkluderade):
Your ideal job is a Professional tramp"

Med mitt för- och efternamn:
Your ideal job is a Housekeeper"

Med mitt förnamn och Ms efternamn:
Your ideal job is a Monkey Impressionist"

det är nästan som om någon försöker säga mig något...


Kommentarer
Postat av: rawbert

Hey thanks for your query, I have checked out everything about you and I predict that your ideal job Robert Andersson is a Topless Model. Good luck in your new career.





AWESOME!!!

2009-01-30 @ 10:54:50
Postat av: Patte

Hey thanks for your query, I have checked out everything about you and I predict that your ideal job Patrik Ahlberg is a Sewage Worker. Good luck in your new career.



Bajsplockare! NAJS

2009-01-30 @ 12:10:23
Postat av: ette

hahahahahahahaha!! jag vet inte varför, men jag tyckte det här var hysteriskt roligt.. :)

2009-01-30 @ 13:06:24
Postat av: Fröken J

Haha, jag tycker att vi alla ska byta jobb, BUMS! Jag tänker välja att vara ap-imitatör lätt!



Jag tycker verkligen att de prickade rätt på dig Patz.. bajs ska bajs ha! ;)

2009-01-30 @ 13:28:25
Postat av: M

Hey thanks for your query, I have checked out everything about you and I predict that your ideal job Manne Danneman is a Office Gopher. Good luck in your new career.

2009-01-30 @ 18:41:52
Postat av: Anton

Hey thanks for your query, I have checked out everything about you and I predict that your ideal job Anton Carlsson is a Jungle Explorer. Good luck in your new career.



Fuckin A :D

2009-01-31 @ 18:34:03
Postat av: Sara

Hey thanks for your query, I have checked out everything about you and I predict that your ideal job Sara Pierre is an Air Stewardess. Good luck in your new career.



Najs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback