bilder från förra helgen.

Eftersom jag är en så fin människa så bjuder jag på fina bilder
från förra helgen när jag och M firade 7 år. Ni får även se mindre fina
bilder från förra lördagen när jag, M, Anton, Agnes, Marcus & Jocke var
hemma hos oss och spelade spel mm.

Here goes:


Påväg till sthlm efter jobbet. Tröttisar.


Vi sov hos Maja & Richie två nätter. Manne fick som vanligt en urge att posa.


Mjauowi låg och finade sig. Sööta.



Vi var sen på Naturhistoriska muséet. Manne var impad.


Jag var där också.


Vi såg en utställning om djur och Manne hittade montern med grävlingar.
Här illustrerar hur han gjorde när han dödade grävlingen. Han är modig min man.


Sen såg vi en 3D-film på cosmonova. Jag måste ha varit snyggast i salongen. ;)


Vi bodde en natt på Hotel Rival på Mariatorget. M är mest nöjd med att han såg
Tomas Järvheden.


Det var mysigt!


Nice badrum.


The view from da room.


Morgonen efter. Mätt efter en mastodontfrulle.

Lördag:

Min outfit för kvällen.


Hulken o co.


Fjanton ;)


Finaste Agnes och moi!


Vi hade kul...


...och lekte gäster med gester ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder JP, speciellt den sista ;-) haha. Vad kul att ni ska iväg och åka skidor under påsken men tråkigt för mig som får hänga på Hällis utan er :-(

2009-02-01 @ 19:51:49
Postat av: Agge

Är du säker på att det va gäster med gester o inte vinet som talade? haha

2009-02-03 @ 15:55:36
Postat av: Linda

Det såg ut som om ni hade en fin helg i Sthlm! Danne, min sambo, trodde att det var jag på bild då du visar upp din lördags-outfit. Vi är tydligen lika (jag har med tänkt den tanken ett antal gånger). =)



Du är utmanad i min blogg! Kram

Postat av: Anton

Fina bilder, J! ni verkar ha haft det riktigt fint i gamla fulstaden sthlm ;)



men alltså (on a more bitter note), det måste ju tagits väldigt många fler sjyssta bilder på mig den där kvällen?! Jag var ju uppklädd som fan ju. Vart har du gjort av dom? :P Hur som helst var det en jäkligt kul kväll, så jag antar att du är förlåten ;)

2009-02-06 @ 00:34:57
Postat av: Berii

GRATTIS GRATTIS!! 7 år är inte alls dåligt! =D

2009-02-10 @ 21:45:54
URL: http://thegoldengirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback