I'm a shoegal'

På lördag ska jag sitta upp i sadeln igen!
Jag ser grymt fram emot det, även om jag är minst lika nervös.
Det var ju typ 10 år sedan sist... Men det är väl lite som att cykla tror jag.
Har man en gång lärt sig, sitter det där inne nånstans.

Har köpt i princip ett helt nytt set av utrustning men trodde att jag skulle kunna ha mina
gamla ridskor fortfarande. Men de var tydligen mus-antastade i den milda grad.
Så det fick bli ett par nya ridskor också.
(Gud vet hur mycket jag har lagt ner på ny utrustning nu..)

Så oavsett hur bra ridningen går kommer jag ändå att se fin ut
i min nya utrustning! ^^







Får se om M kanske ska kolla på lektionen på lördag.. kanske kan ta ett
par bilder, eller filma... Om det ser OK ut dvs ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh vad fina de var! skulle kunna använda dem även om jag inte rider! :)

Postat av: Agge

OM han ska med!? Han måste med för annars bangar nog marcus!!

Ses på lördag darling!

2009-08-27 @ 18:03:27
Postat av: jänet

ja, men jag kommer ju suga och då vill man ju minimera sin publik ju.. alla kommer bara skratta åt mig :(

2009-08-27 @ 19:07:03
Postat av: Agge

Jean! Vad har jag sagt om det där!? Du kan, du kan, DU KAN!!:P när ska vi ses på lördag? Där eller här?



PUSS

2009-08-27 @ 22:17:01
Postat av: jänet

vi kan väl ses hos er lr? :) jag vill gärna åka ut en tid innan så man kan visas runt lite.. vad tycker du?



btw, jag drömde om er inatt :) haha.. berättar mer imon! pusss

2009-08-28 @ 08:34:07
Postat av: Agge

haha! Va kul det blev! Jag behöver inte skriva mer.. Sa ju allt på luren! Vi ses imorrn!! PUSS

2009-08-28 @ 11:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback