Det gick såå bra!

Okej, jag var nervös innan men väl där fick jag världens finaste
häst som var hur gullig som helst. (Får jag ta hem Mirage till mig?)

Men när lektionen väl körde igång var nervositeten som bortblåst och allt kom tillbaka till mig.
Det var ju ca 10 år sedan jag red, men innan dess så har jag
ju haft många egna hästar så man har ju haft kunskapen vilandes liksom.

Sååå glad också för ridlärarens positiva beröm till oss. Hon sa att vi lätt
platsar i vilken grupp som helst utan problem. Och hon blev mycket
förvånad över att det var 10 år sen jag red.. Hon tyckte jag var bra! :)

Kära M och M satt på lektaren och drack kaffe och tittade på oss när vi
red. Min M filmade också en massa :)

Vi ni se?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback