I'm baa-ack!

Jag har nu kommit hem efter besöket utomstädes.*

Det var bra!

Framförallt var det bra val av stad. Jag menar Göteborg har jag inte varit
i så mycket, så det var ju kul. Väldigt fin stad.

Upptäckten att stan inte alls var platt var ännu bättre.
Hoppade av glädje vid insikten av att den består av backarna from hell.
Särskilt eftersom vi gick.
Hela tiden.
Överallt.

Och så var det ju varmt också! Häärligt!
...ända tills tempen gick över 25 gradersnivån och jag började
toksvettas med min packning på ryggen.
Fresch fick en helt ny innebörd.

Hotellrummet var också väldigt najs.
Översikt över hela stan hade jag.
Kunde stå där och se alla dalar och berggångar jag skulle masa mig uppför
och nerför. Jag blev bra peppad av den utsikten.*

Bortsett från att jag inte gillar att gå så mycket, i värme med packning så var
det en superbra studieresa.

Och nu har jag förälskat mig i Göteborg och måste nog flytta dit.*



*göteborg
*peppad as in: hade lust att hoppa ut ur fönstret
*kan tänka mig en lägenhet i Haga, eller i Linné. typ.

Kommentarer
Postat av: M

Det är ju sjukt svårt att veta vad du egentligen tycker när du blandar ironi och allvar i samma mening. :D



Men jag vet ju att du blev lite förälskad så. :=)



*ops hitler smög sig in där i slutet av meningen, var inte meningen. :)

2009-04-30 @ 13:59:40
Postat av: Mijo

Janne, skit i Götet! Stockholm e bättre :D De vet du ;)



\:=)

2009-05-01 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback