volumaster från Björn Axén

Idag har jag haft huvudvärken arne i princip hela dagen.
Sämsta dagen att ha så ont eftersom jag varit uppbokad hela
dagen på jobbet. Bara hör:

Började dagen med min favvo, engelska. Efter det hade jag
möte om almanackan jag håller på att ta fram till nästa år. Lagom
till det mötet var slut sprang jag till Stora Hotellet för lunch och föreläsning
Marknadsföreningen. Klockan två kom jag därifrån och med snabba
steg tillbaka till jobbet för att få iväg en grej till tryck innan deadline plus
att ringa massa samtal innan helgen osv.

AAAAllt detta med en bultande huvudvärk (migrän).

Men nu är det helg och det är sköönt. Jag var till och med tvungen att ge mig
själv en tidig påskpresent till mig själv för att jag varit så duktig idag. Så jag
spontanköpte en volumaster från Björn Axén.
En "krustång" för att få riktig volym i håret. Det var nästan ett måste till min nya frilla...
som jag SKA ta kort på imorgon när jag fixat iordning mig. *le*

love /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback