väldigt intressant inlägg.

Trots missriktad kritik mot mina ibland förekommande inlägg som rör mode, kläder
och andra liknande livsviktiga saker, så kommer här ännu ett.

Igår på lunchen så gick jag en liten motionsrunda till ginatricot, bara för att hitta kanske
de snyggaste små cityshortsen som någonsin skapats. Och inte bara var de snygga som
satan, min normala storlek var alldeles för stor.
(Ja, det är tillåtet att applådera).

Så jag provade en storlek mindre. Och de passade.

Så nu är jag innehavare av världens snyggaste cityshorts.

(Okej Odd, häv ur dig alla dina pessimistiska kommentarer nu då.
Jag väntar.)

/jävligt-nöjd-J

Kommentarer
Postat av: rolf

Vadå? Är jag negativ? Det kan jag aldrig tro, måste röra sig om ett missförstånd.

Fast om jag fick bestämma så skulle du bara få blogga om semlor.

Postat av: Lina

Nu måste du ju visa bild på dem, så att vi kan bedömma om de verkligen är de snyggaste cityshortsen ever. Annars kanske du ljuger!

2008-03-11 @ 21:41:39
URL: http://amorous.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback