pläder.

så var man lite påskledig några dagar.
skönt att jobba som tjänsteman så man får såna här halvdagar
innan helgdag. sweet.

jag och m har iaf anlänt till metropolen flen, där vi ska fira
påsk med familjen. det är så härligt att komma hit och få
andas lite härlig landet-luft. och att få hälsa på mina fina
hundar! sooom jag saknat dem! :)

vi inleder påsken med lite partaj med the good old gang.
det kommer bli kul.
Jag ska ju ha mina pläderbyxor på mig, som m kallar dem.
(aka. tights som ser ut att vara i lädermaterial).

men han ska inte säga nåt, mannen har en ju pläderjacka.
och det är ju faktiskt snäppet töntigare.

Kommentarer
Postat av: viola

hej gums. hoppas ni får en skoj påsk. själv ska jag jobba precis hela påsken, men desto mer i kassan sen :)
puss.

Postat av: Ilyasanastasia

Thanks for the info!

2009-03-19 @ 09:00:52
URL: http://ilyasanastasia.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback