Hej jag heter jänet och jag är en periodbantare.

(Alla: Hej jänet)

Om bantande vore en sport så skulle jag vara den som toktränar i 7:an, 8:an, 9:an
och som har en stark framtidsprognos, men som börjar trappa ner under sommarlovet
lagom till gymnasiet och som sen struntar i allt under höstterminen och istället börjar
maratonfika, skvallra, spana på de snygga, coola killarna i parallellklassen.

Ja, så var det.
Från och med nu ska jag omvandlas.

Imorgon blir den dag då jag tar tag i mitt liv och börjar slänga mig med fraser som:
"Vadå vila? Vila är för sissys! " och
"Jag tränar varje ledig tid jag får. Och jag gillar det."


Yes. Imorgon ska jag köpa träningskort.
Och jävlar vad det ska tränas.
Just you wait.

Kommentarer
Postat av: en malin

bra där jänet! jag känner att vi är inne på samma spår. jag misstänker att du också kommer att ha hunnit bli sjukt smal och snygg tills på lördag. vi ska visa dem minsann!

Postat av: Majjo

DO IT! Träning är mycket bättra än vad man vill minnas när man ligger i soffan :-) pussar. Kommer ni den 29:onde?

2008-03-05 @ 08:40:10
Postat av: viola

haha panikbantning inför lördag, jag är på ;)

nä men vi ska på allvar ta tag i våra liv nu eller hur!

2008-03-05 @ 10:25:57
Postat av: jänet

en malin: ja, det är vi sannerligen. och snygga och smala kommer vi vara. (nästintill sjuka, så smala ska vi va).

majjo: ja, I hope so. och självklart kommer vi den 29onde!

viola: panikbantning here we come ;) puss!

2008-03-05 @ 10:33:55
URL: http://aboutjeanette.blogg.se
Postat av: miii

du behöver inte hata mig - ännu.. för jag är inte smal o fit nu.. men ska bli.. då får du hata mig lite.. det kan det vara värt ;-) puss puss, miss you tooooooo!!!!

2008-03-05 @ 13:38:37
URL: http://mittlivsommaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback