den där melodifestivalen.

Ja, jag kan väl erkänna att jag satt som klistrad framför
TVn igår, trots tidigare yttranden om att bojkotta hela saken.
Så, här kommer lite dagen-efter-konstateranden.

Krister Sjögren. Han ger mig inte så mycket förvirring,
som spontana ansiktsryckningar och kväljningar. Fy fan.

Sanna Nielsen
. Den regelrätta goodie-two-shoes tjejen som dessutom sjunger i
dansband. Att sverige tyckte att hon skulle vinna var... ja, inte förvånande i alla fall...
i dessa sammanhang. Inget förvånar mig numera.

Amy Diamond. Söt, liten och cool. Refrängen var hur bra som helst!

Charlotte "ödlan" Perrelli. Bra låt, mycket hud, blond tjej (trots ödlekonnotationer)..
Sverige försöker ta hem segern med det gamla knepet; sexappeal. GG sverige.

Men så till kvällens höjdpunkt, aka. mitt ögongodis: Björn Gustavsson.
Han var bra, han var söt och han var klockren.
Han var så bra att jag fick rysningar och nästan grät en skvätt, så bra var han.

Kommentarer
Postat av: ette

jag håller med dig fullständigt.. men var är den utlovade bilden? :) puss

Postat av: jänet

Den utlovade bilden är tagen och klar, men batteriet dog när jag fotade och jag har inga nya :( ska köpa nästa gång jag är på affären :) puss

2008-03-16 @ 18:19:31
Postat av: Anonym

den där björn...

2008-03-16 @ 19:18:55
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Anton

Men Linda Bengtzing då, Jeanette?! Varför skriver du inte om henne hon krossade ju!? Dåligt ;P

2008-03-17 @ 02:58:55
Postat av: jänet

men anton, linda bengtzing? dansbandsmusik är vad det är.. men om du gillar det så ;)

2008-03-17 @ 19:56:25
Postat av: Linuslotte

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2009-09-23 @ 11:51:09
URL: http://linuslotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback