alla kvinnors dag.

grattis alla systrar där ute.
på vår dag alltså.

så.
vad ska man göra för att fira en sån viktig dag?
eftersom jag ska bege mig till staden (aka skärholmen) snart
så kanske jag ska slå på stort och manifestera denna dag.

typ:
- högljutt sjunga kvinnorörelsesånger från sjuttiotalet?
- göra ett plakat med slagord som: "ropen skalla, äggstockar åt alla"
  eller klassikern "tjejer är bäst, killar är pest".
- eller kanske utropa glädjeyttranden till förbipasserande kvinnor och göra high-fives
  i ett gemensamt "you go girl"!

vad tror ni om det?
yes? no?

Kommentarer
Postat av: lisa

jag röstar helt klart för. jag är enbart positiv till samtliga förslag.

2008-03-08 @ 13:31:54
Postat av: Sister in law

Varför kommer du aldrig o hälsar på mig när du är i den stora staden - jag bor ju där - rem? Vi hade kunant demonstrera tillsammans ;-)

2008-03-08 @ 14:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback