suckers.

Bara för att jag var på en ordnad tillställning igår,
där huvudattraktionen var Serigematchen mot Ryssland.
Ja, då tappar Sverige allt vad fotbollskunskaper heter.

De var ungefär lika bra som jag är på att göra en
back handspring, så att säga.
Och jag kan tala om att jag inte ens kan stå på händer,
none the less göra volter samtidigt.


Så ännu en gång visar det sig att jag inte är menad att få se det lag jag hejjar på, vinna.
Det är samma visa när jag ska se Bajen spela.

Så för att lura ödet ska jag i framtiden heja på motståndarlaget,
så kanske vi har en liten chans i alla fall.


/Jeanette - inte alls bitter.

Kommentarer
Postat av: Goranbettina

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback