all by myself

Fredag och sol, kan det bli bättre?
Nästan inte, fast min M jobbar kväll så jag måste underhålla mig själv sen.
Minsann.

Och jag ska inte slöhöga framför tvn.
Nej, fröken ska:
Sy ihop en kjol..
Och tvätta...
Kanske ta en joggingtur..
Undvika onyttigheter. Jag ska ju för sjutton på två bikinikrävarresor. Nån måtta får det va.
Mysa lite med tre filtar och sexton kuddar...
Och till sist toppa kvällen med att skriva bittra inlägg om
varför jag i hela jävla världen inte är i Trosa på stadsloppet med
mina girls...

...och somna tidigt, precis som tanten under oss..

aahh... it's good to be me.. .


Kommentarer
Postat av: ette

du borde vara här gumman!! jag kommer sakna dig mucho.. skickar massa kärlek till dig.. pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback