vad är uppe?

När man jobbar heltid som jag gör nuförtiden så har man inte den lyxen att
sitta och blogga hela dagarna i ända. Och en nackdel med det är ju att man
förlorar kollen över vad som händer och sker där ute i stora vida bloggvärlden.

Så,
Vad är nytt med er annars?
Nån som gjort något bra?
Nån som sagt något dumt?
Nån som hånglat upp nån som den inte borde?
Nån som skrivit något barnförbjudet?

Jag är så nyfiken. Upplys mig någon!

Nåväl. Jag kan iallafall ge er lite jag-nyheter.
Jag har valt världens bästa yrke!

Sug på den ni ^^,

Kommentarer
Postat av: miiii

Jag måste få høra allt om ditt nya jobb på lørdag! *saknar* puss

2007-09-06 @ 20:49:45
Postat av: viola

hej gumman.
ja du, det är hårt att vara karriärskvinna... man hinner inte blogga lika mkt :)
å ngt smaskigt skvaller har inte heller att komma med tyvär...
ha en bra helg. puss!

Postat av: Junitjej

Snygg blogg du har!!!

2007-09-08 @ 17:18:16
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback