smått & gott

Eftersom M har fått tillbaka sin digitalkamera så har jag tagit lite kort
på några av de saker jag shoppat. Vi var ju även på stan idag och jag hittade
en så fiiiin klänning som satt som en smäck! Brukar inte handla på MQ för
det brukar vara så dyrt, men den här klänningen hade Fröken J skrivet all
over, så vem är jag då att neka ödet?

Så, here goes:

     Klänning från MQ 499:- (köpt idag)
  Svart skinnjacka från H&M 998:- (köpt för några veckor sedan)
  3 par strumpbyxor, lila, svarta och guldglittriga
  Sjal från H&M
  Svartvit palestinasjal från Glitter 99:- (min filt är under sjalen om ngn undrar)

Kommentarer
Postat av: viola

superfina saker gumman! när kommer du hit och shoppar med mig?
jag har oxå "shoppat" i helgen, dvs tömmt mormors garderob, gud vad mkt fint det fanns där!
puss!

Postat av: ette

darling darling.. ses vi i helgen?? vi måste ju planera lite :) pussa

2007-10-01 @ 11:03:14
URL: http://henriettep.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback