sköna söndag

Idag har jag sovit ut (till 10) och det var såå skönt! Man uppskattar verkligen
helgerna nu när man jobbar 8-17 varje dag! Efter en smarrig söndagsfrukost
så cyklade jag (i all blåst ner på stan). Så mycket trevligare att strosa på stan en
söndag när alla andra ligger inne och är bakis och skakis ^^, Man får så mycket
mer utrymme då!

Handlade en superfin skogsgrön empireskuren klänning från H&M för ynka 149:-
Provade den inte ens förrän jag kom hem och den passade utmärkt! ♥
Köpte också ett fint litet svart armband som jag tänkte ha till vardags.
Handlade även ett par skitfina kallingar och en snygg ribbstickad,
vit tröja till M. Han blev glaaad ^^,

Lade även undan en skitsnygg, svart skinnjacka som jag blev störtförälskad i.
Men det kostar ca. 1000:- så jag får se om den blir min eller ej...

Ikväll blir det lasagna för hela slanten här hemma! Mumsfilibaba!
Ha en fortsatt skön söndag allihop!

Kommentarer
Postat av: Pat

Var inte så äckligt hurtig och positiv när en annan ligger och har bakfylleångest. Det är ej schysst

2007-09-02 @ 18:13:08
Postat av: viola

åhhh jag som e så sugen på lasagne!!!
flytta närmare så jag kan komma och snylta mat när jag e bakis :)

Postat av: Sigmundemma

This is a very good site. Thank you.

2008-09-10 @ 08:34:34
URL: http://sigmundemma.blogspot.com
Postat av: Sigmundemma

This is a very good site. Thank you.

2008-09-10 @ 08:34:56
URL: http://sigmundemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback