skön fredag!

Gud så skönt det är med helg när man jobbar i veckorna! Man känner sig
verkligen förtjänt av att ligga och slappa på soffan och ta extra lång sovmorgon.
Värt att nämnas är att jag numera går upp 05.45 varje morgon! (!) Så jag tar varje
sovmorgonchans jag får.

Allt går bra annars på jobbet. Är snart inne på min fjärde vecka på ÖBO och jag
stormtrivs verkligen med allt och alla! Jag får nypa mig i armen då och då för att
känna att jag lever... Jag är verkligen såå glad över att ha fått den här chansen,
och just nu håller jag alla mina tummar och tår för att det ska bli ännu bättre.
Men den som lever får se ^^,

Ikväll blir det slappa och mys för hela slanten. Jag är supertrött och M är sjuk
så det blir nog lugnt hela helgen. Men efter sovmorgonen imorn så ska jag
ut och powerwalka. Minst en timme ska jag traska har jag lovat mig själv.

jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback