låång fredag

Det känns som den här dagen har pågått i ungefär 10 år. Men jag har hunnit med en
hel del på den tiden dock... Åkte hemifrån tidigt imorse för att gå på begravningen som
var väldigt fin, men sorglig. Jag hoppas verkligen att det dröjer ett bra jäkla tag nu tills
nästa gång för nu har det varit mycket på kort tid.

Det var, trots omständigheterna, kul och mysigt att träffa släkten med alla små söta barn
som jag gosade med så mycket jag kunde. Men jag slutade precis innan folk  började tro att
jag var lite skum som bara satt med ena bäbisen i famnen, efter den andra  ^^,

På eftermiddagen åkte jag och päronen ut till Kista centrum för att lätta tankarna
lite och shoppa! Jag är ute efter de perfekta höststövlarna, men efter att ha plöjt
igenom alla skoaffärer i hela gallerian så gav jag upp. Det finns inga snygga,
enkla, svarta (med någon fin detalj) som passar mig. Antingen så är de
för smala i skaftet så de korvar sig på vaderna (alternativt att jag inte ens får ner
benet i stöveln). Eller så är den för ful, för konstig eller för dyr. Så nu ligger mitt
hopp på Skopunkten faktiskt. De kanske inte har de bästa skorna av den bästa
kvaliteten, men de brukar iaf ha skor som ser normala ut på mig.

Imorn ska jag hem och vara med M och ha gosochmys-dag. Jag saknar fisen
redan, trots att jag bara har varit utan honom idag. Ett bra tecken dock ♥

Nu: sovdags!

Kommentarer
Postat av: ette

det är som du säger.. kanske inte skor av den bästa kvaliten.. men skopunkten är dem skor som passar mig bäst också! hittar aldrig skor som sitter normalt.. dock hittade jag ett par riktigt fina idag på din sko.. men dom var på tok för dyra! och jag har shoppingförbud :( såg ju hur mkt som helst jag ville ha då såklart.. yeah yeah.. i miss you baby! pussa

Postat av: Sara

har du provat scorett?

2007-09-29 @ 08:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback